Att vila eller inte vila?

GRATTIS MIKAN SOM FYLLER TANT IDAG! WOHO!

Hm, jag borde vila. Men vem fan vill det och vem fan har tid med det? Inte jag iaf. Jag råkar just nu ta mig lite tid till det, tid som jag egentligen borde göra massa annat viktigt med. Typ putsa rör, hehe låter sjukt. Fan jag MÅSTE putsa rör nu kom jag på, hur FAN ska jag annars hinna? AAAAAH! Hm bara skriva lite till. Si si si!

Ah, samtalsämne? Någon? AHA! Roadkills blir ämnet. Eh..................sluta köra på djur....annars. Jag kanske skulle ta och inse att jag bara blajar nu för att slippa putsa rör. Hehe. La la la, ok nu slutar jag.

Mot rörwoods skogen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, underbart att komma med hotet: "annars"... Annars vaddå liksom? Nt nt nt... skakar på huvudet (alltså inte den "rätta" översättningen till ordet, utan jag skakar på mitt vådispall)

2009-02-26 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback