En "godmorgonmunk"

Igår upplevde jag en fantastisk reunion.

Anna - hos mig - nykter - CHECK!
Mikaela - hos mig - nykter - CHECK!
Johanna - hos mig - nykter - CHECK!
Lilla jag - hemma - nykter - CHECK!

Undrar när detta skedde senast? Måste varit typ 4 år sen eller nått.

Kan hända att jag även kommer uppleva en bacillreunion nu oxå. Har inte varit sjuk på APA länge men nu så ska det nog tyvärr ordna upp sig. Eller inte. Vi får vänta och se. Spännande. Verkligen.... Aja jag är ändå typ hur frisk som helst annars så...må det så ske, jag ska visa er era bacill fanskap!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Och kul var det också! - CHECK!

Postat av: Andreas

Vi var lite sega efter fredagen (läs Gunilla) men det var kul. Roligt att ni hade en lyckad lördag!

2009-02-01 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback