HAHAHAHAHA

Jag må vara sjuk men aj va man kan skratta ändå. Ni vet den där låten "Ingen kan älska som vi" eller va fan den nu heter....? Jag har gjort om den lite. Min nya titel är "Ingen kan ramla som jag". FY FAN VA KUL! Jag ramlade till tusen igår. Att ramla är nog det roligaste som finns, om man inte skadar sig allvarlig förstås. Hahaha aj va jag skrattade. Man kan lixom inte komma undan det faktum att man nyss brakade i golvet. Det är bara o svälja o le, ahahahaha det lät ju lagom sjukt men jaja U get it right?! Eller? Hallå? Hooo hooooooo?

Nä men om man skulle ta och ramla ner från stolen nu o lägga sig i soffan istället för att se hur länge man kan ligga kvar innan man ramlar ur.

Ramla mer gott folk. Men slå er för fan inte. Det verkar dumt.

Puss o kärlek! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahha, =)



Puss

2009-02-06 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback