Listika

En list jävel:

- Ok, jag är kanske ingen dvärg men allvarligt talat...hur högt tror dom att jag når???
- Jag älskar snö!
- Jag längtar tills man får pengar igen.
- Om 3,5 år ä jag 30 år. Muhahahahhaaaa!
- Va e det här för jävla lista?
- Jag é lite små sur.
- Antar att det märks.
- Det är damm överallt!
- EXAKT överallt! I kylen t.o.m.
- Mitt badrum é fint! Minus EN JÄVLA SAK!


En allmän fråga. Varför har man tagit sig tid att skriva i sina gamla fotoalbum? Man mår ju bara dåligt när man ser va larviga saker man skrivit. Typ när man va 10 år lixom. Eller ok då, typ 14 men iaf. MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅH OK JAG VAR TYP 18 haha men ÄNDÅ?! ÄNNU VÄRRE! Jag menar man ser ju för i helvete vad som é på bilden, ORKA SKRIVA OCKSÅ!

Stora bokstäver é tydligen temat för dagen...

Peace på er gott folk!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahaha, fan va jag saknar dig gumman.

PUSS

2009-02-26 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback