Evig helg

Jag lever som om det vore helg för alltid. Mitt nyårslöfte gick åt helvete. Inte bra, men ack så kul. I like it! Men idag, duktig människa som man är, ska jag minsan sova som aldrig förr. Min plan är att vara pigg som en nytvättad bäver imorgon och att efter denna dag eventuellt aldrig mer sova igen. Hoppas min plan fungerar. Vi får se... Spännande.... Som fan... Inte. hehe

Tänkte dela med mig av några underbara (dvs. bara under) bilder på några underbar männsikor som kom på en underbar fest i min underbara lägenehet en underbar kväll i underbara januari. Underbart!

        

                                         

        

Jag är en glad som en mullvad! Puss, peace o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback